برخورد تعزیراتی با عدم درج قیمت و تخلف تولیدکنندگان و فروشندگان

برخورد تعزیراتی با عدم درج قیمت و تخلف تولیدکنندگان و فروشندگان

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: یک شرکت خودروساز به دلیل ارتکاب تخلف به پرداخت جریمه نقدی ۲۰۰ میلیارد تومانی در حق صندوق دولت محکوم شد.

 



یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: در زمینه برخورد با گران‌فروشی و احتکار کمیته‌ای تشکیل شده است که با همکاری سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار حضور می‌یابد.

وی درباره تخلف جدید برخی تولیدکنندگان مبنی بر عدم درج قیمت محصولات یا مخدوش کردن قیمت‌ها و فروش با قیمت‌ بالاتر گفت: در این زمینه پرونده‌هایی به تعزیرات ارجاع شده و در حال رسیدگی است. ضوابط قیمت‌گذاری از وظایف تولیدکنندگان است و اگر قیمت مندرج را مخودش کنند عذر بدتر از گناه و از مصادیق بارز تخلف است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به تخلف یکی از تولیدکنندگان خودرو افزود: این تولیدکننده متخلف به پرداخت جریمه نقدی 200 میلیارد تومانی در حق صندوق دولت محکوم شده است. البته در کنار این جریمه باید مبالغی را هم به مشتریان برگرداند.

وضعیت تخلف تولیدکنندگان محصولات لبنی بعد از آخرین تفاهم‌نامه

ملکی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از تفاهم‌نامه بین سازمان حمایت و تولیدکنندگان محصولات لبنی، تولیدکنندگان به این تفاهم‌نامه پایبند بوده‌اند یا خیر، گفت: بعد از امضای این تفاهم‌نامه تاکنون، پرونده جدیدی به تعزیرات ارسال نشده است و این به معنای عدم تخلف است. اگر تخلفی صورت گیرد قطعا سازمان‌های متولی که سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تحازت هستند، پرونده تخلف تشکیل می‌دهند.

شکایت از تاکسی‌داران به خاطر عدم استفاده از تاکسیمتر و اخذ کرایه بالا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره عدم استفاده رانندگان تاکسی از تاکسیمتر و اخذ کرایه‌های بی‌ضابطه از مسافران گفت: در این زمینه پرونده‌های تشکیل می‌شود و بعضا افراد از تاکسی‌داران شکایت می‌کنند. این موضوع هم از تخلفات تعزیراتی است و تعزیرات هم متولی رسیدگی به آن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: برخورد تعزیراتی با عدم درج قیمت و تخلف تولیدکنندگان و فروشندگان
[ پنج شنبه 27 مهر 1391 ] [ 20:43 ] [ مصطفی ]
[ ]